Puritalia Berlinetta названа найпотужнішим італійським гібридом

Презентація спортивного купе по імені Puritalia Berlinetta на Женевському автошоу – крихітна сенсація. Адже попередня модель маловідомої фірми з Неаполя, родстер 427, була прозаїчною по конструкції: рама зі сталі та алюмінію, композити зовні, мотор V8, задній привід. Але інсайдери обіцяли, що закрита модель буде гібридом. А тепер фірма уточнила – «найпотужнішим італійським гібридом».

Титанова вихлопна система з «електронної модуляцією» названа без викрутасів Puritalia Orchestra. До речі, патрубки є і ззаду, і на порогах. Гібрид виявився тим, що підключається до мережі, а за схемою – паралельним. Спереду в машині встановлена ​​п’ятилітрова «вісімка», що видає 750 сил. Вона відправляє тягу назад через семиступінчасту роботизовану трансмісію, яка сама винесена до задньої осі. Це допомогло отримати ідеальне статичний розподіл ваги 50:50. На задній же осі змонтований тяговий електромотор марки Yasa (215 к.с., 370 Н • м). Сумарна віддача всієї системи складає 965 к.с. і 1248 Н • м.

Принцип повного підключення компанія назвала Puritalia Digital-DNA: все системи гібрида управляються як з центрального сенсорного екрану, так і голосом, а також віддалено, зі смартфона. Приборка – на базі дисплея з діагоналлю 12,3 дюйма. Перемикач режимів руху пропонує програми Sport, Corsa і e-Power. При цьому на одній електротязі можна проїхати до 20 км – не рекорд серед гібридів, але непогано для суперкара. Батареї з сумарною скромною місткістю в 5,2 кВт • год заховані під підлогою багажника і за сидіннями. Зарядити їх можна за три години.

Розгін берлинетта з нуля до сотні займає 2,7 с, максималка купе становить 335 км / год. Ще тут є перемикач eMozione, який дозволяє на 45 секунд підняти крутний момент електромотора на додаткові 370 Н • м. Справитися з цією бензоелектричних «лавиною» допомагають фіксовані супорти Brembo (спереду шестипоршневі, ззаду – чотирьох-). У центрі машини знаходиться тунель з вуглепластика, до якого пристиковані алюмінієві підрамники і точки кріплення підвісок, виточені на верстатах з ЧПУ з цільної заготовки. За оптимальним використанням гібридної складової стежить запатентована система Puritalia Purhydrive. Вона приймає до уваги стиль водіння власника, а також інші параметри (погода, режим руху, умови на шляху слідування). Причому машина переправляє вихідні параметри на віддалений «хмарний» сервер, який визначає кращу стратегію і передає сигнали назад в купе.

Зовнішні панелі кузова зроблені з углеволоконного композиту на основі препрегів (попередньо просочених сполучними матеріалами листів). Всього буде випущено 150 берлинетта. При цьому автори гібрида пропонують замовникам програму індивідуалізації Puritalia Sartoria ( «кравецька справа» з італійського), що передбачає безперервну взаємодію клієнта з командою дизайнерів та інженерів в ході будівництва машини саме в тому варіанті, який необхідний людині. Компанія також пояснює, що не продасть автомобіль будь-кому, хто принесе потрібну суму, а ще вибере серед бажаючих тих, хто (на її думку) гідний представляти марку. Про те, наскільки число бажаючих здатна скоротити ціна цього купе, Puritalia розмірковує.