Renault представив оновлену версію Megane

Компанія Renault представила Trophy-версію «зарядженого» хетчбека Megane RS нового покоління, підготовлену для трек-днів. Стандартним оснащенням моделі стало шасі версії Cup з більш жорсткими настройками підвіски і механічним блокуванням диференціалу.

Renault Megane RS Trophy комплектується 1,8-літровим турбомотором, який видає 300 кінських сил і 420 Нм обертового моменту (400 Нм для автомобілів з МКПП). Агрегат може працювати в парі з механічною коробкою передач або опціональним “роботом” з двома зчепленнями.

З нуля до «сотні» хетчбек може розганятися за 5,7 секунди (на 0,1 секунди швидше за базовий Megane RS), максимальна його швидкість – 260 кілометрів на годину (замість 255). У список оснащення хот-хетча входять 19-дюймові колісні диски (з 2019 року доступна їх полегшена версія, яка робить автомобіль на два кілограми легшим), біметалічні складові гальмівні механізми, більш жорсткі стабілізатори, амортизатори та пружини.

Повнокероване шасі запозичене у звичайного Megane RS. За додаткову плату Trophy-версію хот-хетча можна укомплектувати спортивними кріслами Recaro з обробкою з алькантари.

Renault Megane RS нового покоління дебютував у Франкфурті восени минулого року. Модель отримала гідравлічні обмежувачі ходу стиснення в амортизаторах, систему запису телеметрії і систему вибору режимів роботи електроніки.