Седан Mercedes-AMG S 65 Final Edition отримає дванадцять циліндрів

Підрозділ Mercedes-AMG поступово згортає випуск моделей з двигуном V12 6.0 (630 к.с. 1000 Н • м), що носять індекс M279. У 2017 році на спокій відправилася модифікація G 65, тепер прощається седан S 65.

Очевидно, дні дводверок теж полічені. Незабаром дванадцять циліндрів стануть прерогативою Майбахів і їм подібних, а у моделей простіше вакансію заповнять гібридні установки на основі «вісімок». Ніяких епітафій для V12 поки не чутно ні в Аффальтербахе, ні в Штутгарті.

Просто згадується «довга історія успіху». Тим часом тираж седана S 65 у виконанні Final Edition обмежений 130 автомобілями. Випуск «в чорному глянці» – теж відмінна риса. Фірмовий значок «One Man – One Engine» в моторному відсіку виконаний в ексклюзивному дизайні: на чорній підкладці замість сріблястої.

Фотографію таблички компанія, по-видимому, приберегла для інших прощальних версій. Чорна шкіра Nappa з контрастною прострочкою мідного відтінку поєднується з елементами з вуглецевого волокна. На передній панелі розмістився значок «1 з 130». Вставка на кермі підписана: S 65 Final Edition. Решта шильдиків – просто AMG. Оснащення, звичайно, багате: роздільні задні сидіння з дюжиною електроприводів, панорамний дах Magic Sky Control, підстаканники з регулюванням температури і так далі.

Нагадаємо, мотор V12 6.0 в парі з семиступінчастим “автоматом” AMG Speedshift Plus розганяє задньопривідний седан до сотні за 4,2 с. Максималка обмежена електронікою на позначці в 250 км / год, але пакет опцій дозволяє підвищити її до 300 км / год. У версії Final Edition цей пакет є. Паспортний витрата в змішаному циклі – 14,2 л / 100 км. Прем’єра пройде на Женевському шоу.