Седан Subaru Legacy отримає сучасну “начинку”

У випадку з седаном Subaru Legacy технічний консерватизм дає свої плоди. Правда, хвалитися тут нічим. На американському ринку в 2017 році попит на Legacy впав на 24% (до 49 837 штук). Як підсумок, десяте місце в класі – нижче тільки такі моделі, як Mazda 6, і зовсім вже екзотичні навіть за мірками Штатів Chrysler 200 і Buick Regal.

Однак надія на зміну ситуації все ж є. У 2019 на ринок вийде Legacy наступної генерації. Судячи зі шпигунських фотознімків, зовнішність залишиться приблизно такою ж з тими ж злегка безглуздими пропорціями і формою скління з додатковими трикутними віконцями напроти бічних дзеркал.

А ось технічна начинка буде більш сучасною. Топ-версія Legacy отримає чотирициліндровий «оппозитник» 2.4 з безпосереднім уприскуванням, турбокомпресором twin-scroll і системою регулювання фаз газорозподілу. Цей агрегат на моделі Ascent видає 264 к.с. і 376 Нм.

Subaru Legacy нарешті переїде на свіжу модульну платформу, на якій вже побудовані нинішні Impreza і XV, а також п’ятиметровий кросовер Ascent. Більш міцний і легкий кузов, переналаштована підвіска зі стійками McPherson спереду і багаторичажка ззаду – все це буде у Legacy. А чого не буде, так це заслуженого шестициліндрового двигуна 3.6 сімейства EZ, який веде родовід з 1999 року. Місце атмосферного агрегату займе наддувна «четвірка» 2.4, що працює в парі з модернізованим варіатором Lineartronic. З такою ж коробкою передач буде поєднуватися і базовий двигун 2.5 з безпосереднім уприскуванням, запозичений у останнього Форестера.