Шоу-кар GFG Kangaroo отримав два електромотори

Фабріціо Джуджаро, який працював над Kangaroo разом з батьком, перебуває в захваті від концепту: «Подібно до кенгуру він піднімається, пружної і стрибає з одного ландшафту на інший, причому швидко, дуже швидко!»

Очевидно, так званий гіперкроссовер (Hyper-SUV) – це розвиток ідей купе-позашляховика Parcour зразка 2013 року. Тільки у того був бензиновий V10 5.2 (550 к.с., 540 Н • м), а у новачка два електромотори сумарною потужністю 360 кВт (490 к.с., 680 Н • м) і батарея ємністю 90 кВт • год. Kangaroo стрибає до сотні за 3,8 с, максималка обмежена на позначці 250 км / год. Запас ходу – більше 450 км по неназваному циклу.

Задня частина, за задумом авторів, схожа на передню. Решітка тут працює як світлове табло, показуючи сигнали повороту. Візуально машина ділиться надвоє: великий купол і все інше. Їх можна оформити по-різному, контрастно. «Розрізи» у задніх арок – НЕ повітроводи, а заслінки для зарядних портів. На даху розташовані датчики автопілота. Заявлено повний привід і повнокероване шасі. Підвіски виконані з алюмінію і високоміцної сталі. Нова гідравлічна система 4WS передбачає установку на корпусі кожного амортизатора двох «послідовних» пружин. Залежно від ландшафту задіюється одна або обидві.

Є три режими руху, які змінюють дорожніх просвіт: Racing (140 мм), Road (190) і Off-road (260 мм). У Паркура була схожа система з пневмостійкою, тільки діапазон кліренсу вражав більше: від 210 до 330 мм. Для них уготовані незвичайні крісла і три дисплея: гігантський центральний, цифрова приборка і «ситуативний» екран у вигляді довгої смуги, який транслює картинку з камер кругового огляду. «Ущелина» між верхом і низом в передній панелі пристрою для обдування.

Творці говорять, що Kangaroo тільки здається екстремальним (його навіть можна поставити на гусениці), а насправді він «дуже раціональний» і комфортний. Прототип вже був випробуваний на льодових трасах, де він «вразив всіх своєю динамічністю і естетичним впливом». Партнером по проекту виступає китайська CH Auto, яка стоїть за брендом Qiantu і надала італійцям свою платформу. Порівнявши Kangaroo з моделлю Qiantu K50, можна побачити деяку уніфікацію і по архітектурі салону. «Ми спробували уявити собі майбутнє електромобілів. Результатом стало єднання безкомпромісної пристрасті і спортивності в машині, придатної для будь-яких дорожніх умов: будь то траса, пісок, бруд або сніг. Концепт може задовольнити все більш вимогливих клієнтів, які шукають інноваційні технології і стиль », – резюмує Фабріціо Джуджаро.