Сіті-кар Renault Twingo пережив цікавий рестайлінг

Хетчбек Renault Twingo можна привітати з першим рестайлінгом після запуску третього покоління і його близнюка Smart Fortwo в 2014 році. Дизайнери привели задньопривідну п’ятидверку у відповідність з поточним фірмовим стилем і розширили можливості персоналізації.

Айтішники оновили медіацентр Easy Connect з семидюймовим дисплеєм, підкинувши свіжих додатків. Інженери занизили підвіску на 10 мм, щоб поліпшити аеродинаміку. І це, як не дивно, ще не все. Відтепер у всіх Twingo ззаду по лівому борту є повітрозабірник для двигуна. Задній бампер замінений.

Графіка в ліхтарях тепер C-подібна. Багажник простіше відкрити. Кузовну палітру доповнили кольори Mango Yellow (на фото) і Quartz White. Ще новинка – 16-дюймові колісні диски Monega. Простір в підставі центральної консолі тепер краще організовано. Поруч з кнопками системи start / stop і круїз-контролю приземлилися два USB-порти і роз’єм міні-джек. Все інше – нюанси оформлення: матеріали, кольору і їх комбінації.

Мотористи зробили цікаву штуку – модернізували літровий трициліндровий атмосферник SCe 70 (70 к.с., 91 Н • м) і розділили його на два. Тепер SCe 75 (75 к.с., 95 Н • м) вважається новим двигуном, а SCe 65 (65 к.с., 95 Н • м) старим. Обидва агрегатуються тільки п’ятиступінчастою “механікою”, оскільки шестидіапазонний «робот» – прерогатива топ-версії TCe 95 (0,9 л, 93 к.с., 135 Н • м), що стала на п’ять сил могутнішою. Про псевдоспортивний Twingo GT, який «на ручці» знімав з турботрійки 110 к.с., 170 Н • м, поки нічого не чутно. Наступна зупинка оновленого сіті-кара – березневе шоу в Женеві.