Стали відомі деталі про сьоме покоління BMW 3 Series. Фото

Баварці запустили об’ємну рекламну кампанію майбутнього покоління 3 Series, що отримає внутрішньозаводську кодифікацію G20. Напередодні свого дебюту на Паризькому автосалоні вже через місяць, седан все ще проходить випробування на «Північній Петлі» Нюрбургрингу, і за твердженням компанії-виробника, «зріє з кожним пройденим колом».

Основна ставка в конструкції зроблена на драйверські відчуття, і тому BMW з гордістю розкрила багато таємниць підвіски. Сьоме покоління BMW 3 Series похвастається зниженим на 10 мм центром тяжіння, і ідеальним співвідношенням ваги по осях (50:50), що неодмінно позитивно позначиться на гостроті управління. Споряджена маса автомобіля нового покоління на 55 кг легша за свого попередника. Конструкція осей перекомпонована, колії стали трохи ширшими, а жорсткість кузова і маневреність тільки покращилися. У підвісці тепер використовуються адаптивні амортизатори, що дозволять гасити нерівності дорожнього полотна м’яко і акуратно.

Базові настройки підвісок нової BMW 3 Series будуть збалансовані між спортом і комфортом, а ось при виборі опціональної M підвіски автомобіль стане помітно жорсткішим за рахунок перенастроюючих стійок і більш жорстких стабілізаторів, «присяде» на 10 мм і буде поставлятися в комплекті з фірмовими 18-дюймовими легкосплавними дисками M Performance.

Всі автомобілі, які отримають спортивну M підвіску, стандартно будуть укомплектовані електронним помічником активного рульового управління Variable Sports Steering, що допоможе позбутися від надлишкової і недостатньої обертальності.

Крім того, з’явиться задній диференціал з електронним блокуванням, що буде прив’язаний до системи динамічного контролю курсової стійкості Dynamic Stability Control.

Найбільша «родзинка» ховається під капотом. За офіційними даними, баварці помістять під капот найпотужніший з коли-небудь випущених маркою для серійних автомобілів 4-циліндровий турбодвигун. Його з’єднають з новою 8-ступінчастою автоматичною коробкою перемикання передач Steptronic. Очікується, що двигун буде на 5% економічнішим за свого попередника і, звичайно ж, буде відповідати найсучаснішим екологічним нормам.