В Європі дебютувало п’яте покоління «каблучка» Volkswagen Caddy . Разом зі стандартною версією представили подовжений Caddy Maxi. Він зможе вмістити пару стандартних європалет. Автомобіль пропонується і в якості вантажного фургона, і як пасажирський вен, здатний відвезти до семи чоловік, пише UaMotors
Новий Caddy побудований на популярній платформі MQB. За рахунок оптимізації форми кузова коефіцієнт аеродинамічного опору вдалося знизити з 0,33 до 0,30. Обсяг вантажного відсіку в базовій версії зріс до 3,3 кубометра. Примітно, що тепер ресори в задній підвісці не передбачені ні в одній з модифікацій – відтепер тільки пружньою.
Для автомобіля пропонується кілька моторів, які відповідають екологічним вимогам «Євро-6». Основна ставка зроблена на 2.0 TDI потужністю від 75 до 122 к.с. Щоб знизити викиди, використане подвійне впорскування AdBlue. Також покупці зможуть вибрати бензиновий 1.5 TSI (116 к.с.) і газовий 1.5 TGI. Нові ДВС повинні знизити витрату палива на 12%. У перспективі з’являться і гібридні версії.
Серед трансмісій доступні 6-ступінчаста “механіка” і “робот” DSG з сімома швидкостями. Найбільш потужний дизельний варіант і бензиновий можна замовити з повним приводом.
Незважаючи на те що Volkswagen Caddy є комерційним автомобілем, для нього пропонується безліч комфортних опцій: світлодіодні фари, безключевой запуск, панорамний дах площею 1,4 кв. м і так далі. Можна вибрати цифрову приладову панель і навігаційну систему з 10-дюймовим сенсорним екраном.