Tesla пропонує серйозне підвищення щільності енергії батареї

Ілон Маск припустив, що Tesla зможе виробляти батареї з питомою енергоємністю на 50% більше і більше тривалим життєвим циклом в найближчі три-чотири роки.

Очікується, що Tesla оголосить про ряд великих досягнень в технології акумуляторних елементів в «День батареї» (22 вересня) відразу після завершення своїх річних зборів акціонерів 2020 року. У своєму Твіттері Маск сказав, що акумулятори «400 Вт-год/кг з великим терміном служби, вироблені в великих кількостях (а не тільки в лабораторії), не за горами. Напевно, від 3 до 4 років».

За словами дослідників, щільність енергії акумуляторних елементів Panasonic 2170, які використовуються в Tesla Model 3, становить близько 260 Вт-год/кг. Натяк Маска означає майже 50-відсотковий стрибок від поточної щільності енергії, що є ключовою особливістю для збільшення запасу ходу.

Tesla також використовувала дивне фонове зображення на своєму сайті для оголошення про збори акціонерів 2020 року, показуючи серію точок, згрупованих в лінійні освіти, і провідні ЗМІ і шанувальники намагаються зрозуміти, що саме автовиробник розкриє в цей день. Південнокорейський експерт по батареях Пак Чул Ван сказав, що зображення може анонсувати технологію «анода з кремнієвих нанодротів», яка нібито може різко збільшити як щільність енергії, так і термін її служби.

Крім того, Panasonic заявила, що вони планують підвищити питому потужність оригінальної акумуляторної батареї «2170», що використовується в Tesla Model 3, на 20% за п’ять років. Tesla також працює з китайською CATL над створенням нової недорогої акумуляторної батареї з тривалим терміном служби для місцевої Model 3. Очікується, що вона дебютує в кінці цього або на початку наступного року, а нової батареї, як очікується, буде вистачає на понад 1,5 мільйона км використання.