Toyota залишилася найдорожчим в світі автомобільним брендом

7

Найдорожчим автомобільним брендом в 2019 році, за даними консалтингового агентства Interbrand, в черговий раз стала Toyota. Японська компанія увійшла в топ-10 поряд з Apple, Google, Amazon, Microsoft, Coca-Cola і Samsung. У першій десятці японський автовиробник зайняв 7-е місце, поліпшивши результат минулого року на 5%. Вартість бренду Toyota фахівці Interbrand оцінили в цьому році в 56,25 млрд доларів.

На другому місці серед автомобільних марок і на 8-му місці в топ-10 знаходиться Mercedes-Benz. Вартість німецького бренду досягає 50,83 млрд доларів, що на 5% більше показника, зафіксованого в минулому році. BMW не дійшла в цьому році до “десятки” лідерів і зайняла 11-е місце (3-е серед автомобільних марок). Баварську марку оцінили в 41,44 млрд доларів – це на 1% більше, ніж роком раніше.

У п’ятірці найдорожчих в світі автомобільних брендів четверте місце у Honda – 24,42 млрд доларів (+ 3% до минулого року), а п’яте – у Ford (14,32 млрд доларів, + 2%).

Примітно, що Ferrari, яка займає в загальному рейтингу 77-у позицію, стала в цьому році лідером серед автомобільних марок зі зростання вартості. З минулого року вартість бренду Ferrari збільшилася на 12% до 6,46 млрд доларів. Kia показала найбільше зниження вартості серед автомобільних марок: цей показник скоротився з минулого року на 7% і склав 6,4 млрд доларів.

Найдорожчим у світі брендом, за версією Interbrand, залишається Apple. З минулого року його вартість виросла на 9% і становить тепер 234,24 млрд доларів.