В Білорусі перетворили старий Opel в баггі

Білорус Олексій Абрамович створив автомобіль, призначений для їзди по бездоріжжю.

Абрамович захоплюється автомобілями і мотоциклами з дитинства: будучи в третьому класі він допомагав батькові в гаражі. І за кермо Олексій сів досить рано: в школі він «осідлав» мопед, пізніше пересів на мотоцикл, а після повноліття – за кермо автомобіля. Зараз машини для Олексія – це і професія (він працює слюсарем з ремонту автомобілів), і хобі. – Просто ремонтувати стало нецікаво, захотілося чогось більшого. І тоді я зважився на свою першу переробку – з мотоцикла «ІЖ» зробив квадроцикл, – розповідає він. Катання на квадроциклі, за словами чоловіка, дарує йому відчуття свободи. Плюс адреналін, якого, каже Олексій, іноді не вистачає. Єдиний негативний нюанс: катання на квадроциклі – травмонебезпечно.

Одного разу Олексій разом з сином катався на квадроциклі на трасі мотокросу в Південному мікрорайоні. На черговій гірці, розповідає городянин, їх так підкинуло, що вони насилу втрималися на сидіннях. Після цього Олексій вирішив зібрати свій перший баггі – легкий двомісний автомобіль для їзди по бездоріжжю.

– Для мене баггі – це відносно безпечний варіант квадроцикла з ременями безпеки і кузовом. Відчуття від їзди приблизно ті ж, зате можна не турбуватися, що на який-небудь гірці тебе викине, – пояснює він. Свій перший баггі Олексій створював по картинках, які побачив в інтернеті. – Я не уявляв, як робити, за що братися. Але очі бояться, а руки роблять, – каже він. Нинішній баггі, створений на базі авто Opel Omega 1988 року випуску, вже третій. Попередні Олексій продав. Opel купив взимку за $ 200.

– Я спеціально підбирав автомобіль, який відповідає необхідним технічним параметрам, щоб основні вузли залишилися «рідними». Так і вийшло – двигун, коробку передач і частину підвіски я не чіпав, – пояснює Олексій. Повністю він змінив кузов. Його Олексій зварив з водопровідних труб, а зверху закрив брезентовим тентом на хомутах. У такого кузова, говорить городянин, є ряд переваг. По-перше, якщо потрібно до якоїсь деталі дістатися, досить обрізати хомути. По-друге, з таким кузовом машина виходить легкою. А по-третє, з брезенту легко прибрати бруд, яка залишається після їзди по бездоріжжю.

Щоб машина стала вище, Олексій замінив гуму. У переробці Opel Олексію допомагав 18-річний син. На роботу пішло близько півроку. – Я не знаходився в гаражі цілодобово, а займався створенням баггі по вихідних і після роботи.