Дводверку Lexus RC F беззубою не назвеш. Атмосферник V8 5.0 видає 477 к.с., 530 Н • м, дозволяючи набрати 100 км / год за 4,5 с. Зовсім скоро «заряджене» купе оновиться за прикладом стандартного і отримає трекову версію, яка раніше фігурувала під ім’ям RC F GT.
Японці дали їй іншу назву – Track Edition. Світова прем’єра відбудеться 14 січня на мотор-шоу в Детройті, а продажі в Північній Америці почнуться навесні 2019 року. Тираж, ймовірно, виявиться обмеженим. Ці знімки папараці зробили в жовтні. Від звичайного купе Track Edition відрізняється чорними гратами, вуглеволоконним капотом з повітроводом, масивним «дихаючим» бампером, потужними гальмами з помітними супортами.
Ззаду, поряд з антикрилом, виділяється квартет патрубків. За прогнозами, варіант RC F Track Edition збереже безнаддувну «вісімку» 5.0, тільки розвивати вона буде більше 500 сил (обмежувач потужності тут – вищестоящий Lexus LC F). У той же час кількість ступенів у «автомата» виросте з восьми до десяти. Судячи зі шпигунських знімків, інженери не стали прибирати задні сидіння і монтувати на їх місці каркас безпеки, так що мова не про безкомпромісні гонки, а про трек-дні по вихідних.