В Японії почалися продажі 270-сильного Toyota GR Yaris. Але є підступ

4 вересня Toyota запустила у продаж GR Yaris в Японії. Мінімальна ціна автомобіля складає 2650000 ієн. Але є підступ: за цю суму пропонується хетч з 120-сильним півторалітровим 3-циліндровим «атмосферником», варіатором і переднім приводом. А де ж 272-сильний турбомотор, «механіка» і просунутий повний привід?

Японці схитрували і для внутрішнього ринку запропонували базову «овочеву» версію GR Yaris. В результаті найпростіша комплектація RS лише імітує хот-хетч: на ньому теж застосовуються розширення кузова і великі колеса.

Але дещо від «повноцінного» GR Yaris тут все ж залишилося. Це незалежна задня підвіска, розширена колія і прокачані вентильовані гальма на всіх колесах.

Однак тільки починаючи з комплектації RC за 3300000 ієн доступний 3-циліндровий турбомотор G16E-GTS об’ємом 1,6 літра, який видає 272 к.с. і 370 Нм. Також тут встановлено повний привід. Він реалізований за допомогою багатодискової муфти, зате між колесами тяга розподіляється двома диференціалами підвищеного тертя Torsen. За замовчуванням на задню вісь йде 40% крутного моменту. При виборі спортивного режиму ця величина зростає до 70%.

Така версія Toyota GR Yaris здатна прискорюватися від 0 до 100 км/год за 5,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 230 км/год. Автомобіль взутий в покришки Michelin Pilot Sport 4s 225/40ZR18.

Цікаво, що Toyota розраховує зовсім не на штучні продажі: на внутрішньому ринку вона має намір реалізовувати в середньому по 1100 машин в місяць. Можливо, саме заради збільшення попиту була придумана здешевлена версія з «атмосферником» і моноприводом.