В Китаї показали новий автомобіль Exeed TX

Належний Chery новий бренд Exeed кілька втомив своїми презентаціями. Перша відбулася у Франкфурті восени 2017 року і випустила в світ передсерійний кросовер TX. Мовляв, він буде підкорювати Європу. Потім була китайська прем’єра марки в листопаді 2018 го, і все ніби вперше – вітайте новий бренд! Тут би і заспокоїтися, але 24 січня пройшла ще одна китайська прем’єра, і бренд знову новий … Але тепер хоча б є серійний первісток – той самий TX, з якого нещодавно призначений шеф-дизайнер Кевін Райс прибрав шильдики Chery.

Про європейську експансію китайці більше не заїкаються, а на внутрішній ринок виведуть модель в кінці березня, щоб та кинула виклик паркетникам Lynk & Co 01 і Wey VV6. Від зразка 2017 року цю машина відрізняється тільки заміною логотипів Chery на Exeed. Нова модульна платформа M3X зі стійками McPherson спереду і багаторичажка ззаду ляже в основу кількох ІКСИД меншого і більшого розмірів.

Внутрішньою архітектурою Exeed TX повторює продукти Chery, наприклад, Tiggo 5x, який в цьому році прибуде під ім’ям Tiggo 4. Шайба на центральному тунелі натякає на наявність режимів повного приводу. У передсерійного «ти-ікси» головний дисплей був більший. Це Exeed TXL (не плутати з TX), який вимахав в довжину на 4750 мм (60) і наростив базу до 2800 (85 мм). Нічим іншим TXL і TX не розрізняються. У обох лише по два ряди сидінь.

Бензиновий турбомотор 1.6 (197 к.с., 290 Н • м) і семідіапазонний «робот» з двома зчепленнями зараз альтернативи не мають. Очікуються шестиступінчаста “механіка”, повний привід і гібрид PHEV, обіцяний прототипом. Ще Exeed TX / TXL «першим в світі» повинен отримати медіацентр з операціонкою IOV OS на платформі Baidu Apollo з «інтелектуальним голосовим взаємодією» і тому подібним. Випуск кросовера стартував на заводі в Уху. З оглядкою на конкурентів можна спрогнозувати базову ціну в 150-160 тисяч юанів.