В Лас-Вегасі показали концепцію мультимедійки Honda Dream Drive

У 2017 році на шоу споживчої електроніки CES в Лас-Вегасі була показана концепція єдиної платформи Honda Dream Drive, яка об’єднує під загальним управлінням всі мультимедійні функції машини. За минулий час сира ідея оформилася в продукт, практично готовий до виходу на ринок, – Honda його і представила на шоу CES-2019.

Готовий набір програм розділений на дві частини (Driver і Passenger), орієнтовані, відповідно, на водія і пасажирів. Як демонстратором нової технології на нинішньому шоу CES виступив кросовер Honda Passport 2019 модельного року. Крім того, на офіційних знімках в релізі миготить і центральний екран останнього Акорду, також з новими додатками.

Водієві запропонований замовлення покупок з машини, а також столиків в кафе, доставки їжі і квитків в кіно. Причому і оплатити їх можна не виходячи з автомобіля, через бортову платіжну систему, розроблену в кооперації з компанією Visa.

У пасажирів в запасі – гра в доповнену реальність, відеоролики, кіно, музика, комікси та додатки для подорожей, виведені на екран мобільних пристроїв. Система Honda Dream Drive підтримує і голосове, і тактильне управління замовленнями, сервісами і розважальним контентом.

Заради реалізації ідеї Honda заручилася підтримкою партнерів, які будуть інтегрувати свої сервіси в цю платформу. Серед них: Atom Tickets, Chevron USA, The Coffee Bean & Tea Leaf, Grubhub, Glympse, iHeartRadio, IPS Group, Arrive, Parkopedia, Phillips 66, Yelp, USAA, AAA, DC, Entercom / RADIO.COM, LEGO Group, Silvergate Media і Univision Music.

Все це за задумом нагадує джіемівську «платформу когнітивної мобільності», з її замовленнями пончиків або столиків в кафе через центральний дисплей автомобіля і оплату заправки прямо через нього ж. Багато інших автомобільних компаній (зокрема, Daimler, Nissan і Ford) не перший рік зайняті аналогічною інтеграцією якомога більшого числа власних і партнерських сервісів в штатну мультимедійну систему машин.