Тестування позашляховика з додатковими «зимовими» модифікаціями відобразили в шведському Арьерплузі – місті, розташованому неподалік від Полярного кола.
Hyundai Polisade проїхався по замерзлому озеру, випробувавши новий режим роботи. Перед випробувачами стояла мета перевірити ефективність системи контролю тяги в умовах мінімальних температур. Зимовий режим із завданням впорався на «ура», розподіляючи крутний момент на потрібні колеса під час пробуксовки або діагонального вивішування, і проїжджаючи екстремальні ділянки маршруту без видимих проблем.
Це стало можливим завдяки істотно модифікованій системі курсової стійкості, яка виконує крім своєї стандартної ролі ще й функцію міжколісного блокування. Варто додати, що дизайн флагманської новинки від корейського автогіганта був розсекречений кілька місяців тому. А з відомих технічних характеристик виділити можна лише наявність під капотом Hyundai Palisade бензинового V6 «атмосферника», котрий агрегує з 8-діапазонною автоматичною коробкою передач. Судячи з наявних даних, старт продажів великого позашляховика почнеться з Північної Америки.