Після фейсліфтинга в минулому році Volkswagen Multivan очікує значного оновлення. Нове покоління проходило тести на холоді, де його і зловили шпигуни.
У T7 є еволюційний стиль, який підтримує корпус його попередника, прикрашений сучасними елементами, які ми можемо виявити в новіших моделях VW як новий дизайн передньої частини, що повторює його з нового Golf.
За очікуваннями він буде базуватися на абсолютно новій платформі, зокрема, на MQB, хоча це ще належить підтвердити. У будь-якому випадку, потужність буде надходити від знайомих 2-літрових бензинових і дизельних моторів VW, в той час як ми, ймовірно, побачимо м’які гібриди.
Найбільшою новиною, однак, буде впровадження плагіна-гібрида. З чуток, він буде названий GTE, як і інші PHEV, вироблені VW. Пару тижнів тому його тестували і це буде об’єднання чотирициліндрового бензинового агрегату з невеликим електродвигуном і акумулятором.
Новий T7 буде реалізовуватися і з електричною трансмісією, так як VW експериментував з таким варіантом на вихідному ітерації, яка була розроблена спільно з ABT Sportsline. Названий e-Transporter, він поставлявся з електродвигуном, що видає 111 к.с. (110 к.с. / 82 кВт) і акумулятором 37,3 кВт-год або 74,6 кВт-год для загальної дальності руху до 208 км і 400 км, відповідно, в старому циклі випробувань NEDC. Однак новий, ймовірно, не буде мати нічого спільного з німецьким тюнером.
T7, як повідомляється, буде продаватися разом з T6 і, як очікується, дебютує в кінці року або на початку 2021 року.