Напередодні, 7 травня, в Німеччині офіційно відкрилося шосе з контактною мережею для електричних вантажівок.
Ділянка протяжністю 14 км на автобані між містами Вайтерштадт і Мерфельден призначена для випробувань гібридних дизель-електричних вантажівок різних марок. Над крайньою правою смугою шосе проходить контактна мережа, а вантажівки підключаються до неї за допомогою пантографа – як тролейбуси або трамваї.
На цій ділянці автобану автомобіль їде на електриці, не витрачаючи дизельне паливо, а там, де контактної мережі немає, в роботу вступає двигун внутрішнього згоряння. При такій схемі електровантажівці не потрібні важкі і громіздкі акумуляторні батареї.
Раніше подібна технологія вже випробовувалася в Швеції, в США і в Німеччині в околицях Франкфурта. А в Радянському Союзі ще в п’ятдесятих роках проводили експерименти з електричним кар’єрним самоскидом МАЗ-525, оснащеним тролейбусними «рогами».
На спорудження 14-кілометрової лінії в Німеччині витратили 14,6 млн євро, випробування тут планується проводити до 2022 року.