Велика японська четвірка почне випробування змінних батарей

У квітні 2019 року велика четвірка японських виробників мотоциклів сформувала консорціум для роботи над технологією змінних акумуляторів для електричних двоколісних транспортних засобів. З’явилися перші результати.

Honda, Yamaha, Kawasaki і Suzuki в цьому місяці приступають до великомасштабних демонстраційних випробувань у співпраці з префектурою Осаки і Осакським університетом. Нова система під назвою «e-Yan Osaka» – електричні двоколісні транспортні засоби для студентів і співробітників Університету, які використовуються ними в своїй повсякденній діяльності, а також зарядні станції для них. В рамках випробувань фахівці будуть налаштовувати зарядні станції, стежити за тим, як все працює разом, і розв’язувати необхідні питання в міру їх надходження.

З огляду на те, що завзяті любителі електричних двоколісних транспортних засобів Honda, ймовірно, вже чули про невдалі проекти Benly: E або PCX Electric, самокати, розроблені раніше Big Red, неясно, чи вплине це на роботу Консорціуму як єдиного цілого. Група намагається проаналізувати зручність, корисність і те, як загальна специфікація може працювати в реальному світі.

Питання про те, які саме двоколісні транспортні засоби будуть залучені, є цікавим. Honda, Yamaha і Suzuki, схоже, «привезли на вечірку» електричні скутери, а Kawasaki, схоже, нарешті просунувся вперед з Concept J, натякнувши на те, що, можливо, він не відправиться на звалище забутих концепцій. Нагадаємо, що з моменту публікації промо-ролика в 2018 році, про цей концепт ми нічого не чули і не бачили досі.

Якщо це реальна річ, над якою Kawasaki дійсно працює в даний час, то нова модель безумовно буде виділятися серед всіх інших електричних пропозицій на ринку — і всі решта члени команди «позеленіють від заздрості», вважають експерти.