Volkswagen готує для хетчбека Beetle гібридний варіант

Стало відомо, що один з постачальників Фольксвагена, компанія Magneti Marelli, сертифікувала приладову панель для моделі Volkswagen Beetle з індикатором заряду акумулятора, вбудованим в тахометр. На 2019 рік готується гібридна версія Жука з начинкою від хетча Audi A3 Sportback e-tron. Його установка включає «четвірку» 1.4 TFSI (150 к.с., 250 Нм) і електромотор на 75 кВт (102 к.с.), а в сумі виходить 204 сили, 350 Нм, запас ходу в 50 км на електротязі і комбінована витрата палива 1,5 л/100 км.

Шкала зарядки (charge) зазвичай забарвлена в зелений колір, і складається з п’яти відрізків.

Цікаво, що в Німеччині Beetle нині пропонується тільки як кабріолет за ціною від 23 450 євро. Попит упав до найнижчої позначки в новітній історії Жука (з 2012 року). За 2017-й в Європі реалізовано 22 360 штук, хоча раніше продавалося більше 25 000. У Великобританії замовлення вже не приймаються. Все це підігріває чутки про відставку моделі, але німці дають зрозуміти: легенду вбивати ніяк не можна.

На початку липня знову з’явилася інформація, що Beetle переродиться в електрокар. Шеф-дизайнер Клаус Бішофф і головний функціонер Герберт Дисс в бесіді з виданням Autocar визнали, що Жук на платформі MEB міг би стати привабливішими і ближчим до класичного, отримати задній привід. Однак час на «екзотику» у VW Group звільниться тільки після запуску масового сімейства I.D., тобто у 2022-му чи пізніше.