Volkswagen всерйоз взявся за виробництво твердотільних акумуляторів

Після червневої заяви Фольксвагена про те, що він прагне стати мажоритарним акціонером компанії з розробки твердотільних акумуляторів «QuantumScape», минулого тижня німецький автовиробник повідомив, що завершив операцію з придбання контрольного пакету акцій. Це обійшлося йому в 100 мільйонів доларів США.

Тепер автогігант разом з QuantumScape створять спільне підприємство, щоб довести виробництво твердотільних батарей до промислового рівня. Більшість електромобілів на ринку сьогодні оснащені літій-іонними батареями. Ці акумулятори для створення струму між позитивним і негативним електродами – анодом і катодом, використовують рідкий електроліт.

На відміну від літій-іонних, твердотільні батареї використовують твердий електроліт. Принципи роботи однакові, але він, на відміну від рідини, має кілька переваг, найбільш важливими з яких є безпека, більш висока швидкість зарядки і менший розмір.

«Технологія твердотільних акумуляторів розглядається як найбільш перспективний підхід для наступного покоління електронної мобільності. Ця технологія має ряд переваг в порівнянні з існуючою літій-іонною технологією: більш висока щільність енергії, підвищена безпека, більш висока швидкість зарядки і набагато менша потреба в просторі », – йдеться в заяві Volkswagen.

На сьогоднішній день найбільша проблема полягає в тому, що ці батареї поки надзвичайно дорогі. Проте обидві компанії планують до 2025 року запустити їх промислове виробництво. Варто відзначити, що Toyota вже десяток років займається розробкою такої технології і планує вивести твердотільні акумулятори на ринок не раніше 2022 року. Японський прототип був представлений в 2010 році, але безпечно використовувати його можна було лише при температурах вище 212 градусів за Фаренгейтом (100 градусів Цельсія).