Volvo пояснила сенс свого перебування в Лос-Анджелесі

Шведський автовиробник вирішив взяти участь в автосалоні в Лос-Анджелесі, але при цьому взагалі жодного автомобіля Volvo не виставить на своєму стенді. На початку тижня Volvo представила загадковий тизер напередодні автосалону в Лос-Анджелесі, показавши смартфон всередині однієї з машин бренду, з написом, що це не телефон.

Зараз же марка пояснила сенс цього фото. Volvo офіційно підтвердила, що не привезе жодного автомобіля на автосалон і що представить першу в світі експозицію, в якій замість машин буде демонструвати журналістам і простим відвідувачам те, як марка бачить мобільність в майбутньому.

Крім інсталяції на стенді Volvo будуть інтерактивні стенди, які ілюструють фірмову систему каршерінга і безпілотники, сервіс доставки товарів в автомобіль та інші нововведення. Виставка для марки пройде під девізом “Це не автомобіль”.

“Перейменувавши виставку в Лос-Анджелесі в Automobility LA, організатори проявили розуміння тієї неминучої докорінної трансформації, яка набирає обертів в автоіндустрії, – сказав старший віце-президент по стратегії розвитку продукту та дольової участі бізнесу Volvo Cars Мортен Левенстам.

– Ми хочемо показати, що ми в курсі положення справ, і ініціювати дискусію про майбутнє автомобільної індустрії. Тому замість того, щоб представити на автосалоні черговий концепт-кар, ми вирішили поговорити про сучасну концепції автомобіля взагалі “.

В Volvo заявили, що з таким стендом не зможуть боротися за звання кращого автомобіля виставки, але з цього приводу не переживають, оскільки і автосалон вже не автосалон в звичному розумінні. “Індустрія змінюється. І замість того, щоб тільки продовжувати виробляти і продавати автомобілі, ми пропонуємо нашим клієнтам свободу пересування, що відповідає вимогам безпеки і їх індивідуальних запитів, – вважає президент і генеральний директор Volvo Cars Хокан Самуельсон. – Ми пропонуємо клієнтам доступ до автомобіля і нових привабливих сервісів, якими можна скористатися в будь-який час і в будь-якому місці “.