У цій статті ми з вами поговоримо про дуже важливий елемент свічках запалювання свечи зажигания цена, про те, як з їх допомогою визначити стан двигуна, як оцінити чи правильно налаштований карбюратор і просто розповімо про них те, чого ви можливо не знали.
За свічці можна швидко і легко визначити правильність роботи карбюратора, стан циліндро-поршневої групи, провести експрес діагностику несправностей системи запалювання і живлення двигуна.
Якщо двигун не заводиться незважаючи на численні спроби пуску, необхідно викрутити свічку запалювання, оглянути її і перевірити наявність іскри.
У разі відсутності іскри пошук несправності потрібно проводити поетапно: в електричній системі (положення клавіші стоп-двигуна, свічковий ковпачок, провід, котушка, проводка, комутатор, генератор).
Також по викрученій свічці можна визначити чи надходить паливо в циліндр, якщо надходить, то чи не заливається чи свічка його великою кількістю. Суха свічка без ознак вологи від паливної суміші і запаху свіжого бензину це ознака того, що паливо не подається. В даному випадку варто перевірити наявність палива в баку, положення паливного крана, справність повітряного клапана бака, що не пережаті чи паливні шланги, не забитий паливний фільтр.
Якщо свічка дуже сира, необхідно просушити її і після цього перевірити наявність іскри. Якщо іскра але свічку швидко закидає паливом, можливо неправильно відрегульований карбюратор (переливає).
Оцінка правильності регулювання карбюратора і стану циліндро-поршневої групи по свічці запалювання.
Нагар на свічці в момент пуску і прогріву двигуна, в режимах примусового збагачення суміші буде темним, і не покаже об’єктивної картини, тому її огляд проводиться тільки після тривалої експлуатації двигуна. Вид і стан свічки вкаже на правильність регулювань і несправності ЦПГ.
Правильний нагар свічки на моторах при правильному налаштуванні має колір “кави з вершками”, з трохи більш-менш насиченими відтінками. В даному випадку двигун працює справно і карбюратор відрегульований правильно.
Якщо нагар має яскраво виражений біло-сірого відтінку, то це ознаки бідної суміші. Необхідно шукати місця підсосу повітря в впускному колекторі, в місцях приєднань карбюратора, а також перевіряти його регулювання.
Чорний оксамитово-сажі нагар говорить про занадто багатою паливної суміші. У даній випадку потрібно регулювання карбюратора.
Якщо на свічці великі бавовняні, зольні відкладення від згорілого масла і сліди свіжого масла, то це ознака того, що сильно зношені поршневі кільця, стінки циліндра мають знос, або потрібний ремонт ГБЦ (заміна маслос’емних ковпачків). .1 бідна суміш; 2 правильна суміш; 3 свічка зі слідами масла; 4 багата суміш.
Свічка запалювання це дуже важливий елемент системи запалювання мототехніки. Намагайтеся використовувати свічки перевірених, відомих брендів, таких як NGK, DENSO, BOSCH та ін. Проводьте заміну свічки регулярно. Не використовуйте свічки низької якості NONAME, нерідкі випадки руйнування електродної частини свічки, яке призводило до пошкодження поршня і циліндра.
Дуже важливим моментом при заміні свічки, дотримання моменту затягування різьблення Більшість ГБЦ виготовляються з алюмінієвого сплаву і при перетягуванні може статися зрив різьби і проворачивание свічки. Щоб уникнути цієї неприємності виконуйте наступні правила:
Спочатку завертайте свічку до упору строго вручну.
2. дотягує свічку строго свічним ключем з невеликим зусиллям (чверть обороту для нових свічок). На свічках б у протягання робиться трохи менше чверті обороту.