З’явилися тизери нового спорткару SCG 006 Glickenhaus Spyder

Компанія Scuderia Cameron Glickenhaus опублікувала тизери своєї нової моделі, названої SCG 006 Glickenhaus Spyder. Це буде спортивна дводверка в ретро-стилі. У ній можна впізнати окремі риси родстерів і купе 1960-х років: Corvette C3, Ferrari (модель 250, а також 275 і 275 Spider NART), а вихлопні труби на порогах нагадують конструкцію Shelby Cobra.

Відомо, що двомісна модель SCG 006 буде випущена і як родстер, і як купе (в останньому випадку слово Spyder з позначення, природно, пропаде). На ескізах поки показаний лише відкритий варіант. На відміну від попередніх SCG, мотор 006 буде розміщений спереду. Швидше за все, це буде «вісімка», хоча сама компанія поки що мовчить. При цьому позначення SCG вказує на потужність в 650 «конячок».

Коробка передач буде віднесена до задньої осі для ідеального балансу. При цьому фірма запропонує покупцям вибір між «автоматом» з підрульовими пелюстками і «механікою». Крім дорожнього варіанту у моделі 006 з’явиться гоночна версія, підготовлена на основі відносно демократичного регламенту класу GT4.

Нагадаємо, що компанія SCG, заснована американським режисером і автомобільним колекціонером Джеймсом Глікенхаус, веде наскрізну нумерацію для всіх своїх моделей в хронологічному порядку, починаючи з унікального купе Ferrari P4 / 5 by Pininfarina 2006 року. Воно було побудоване за ініціативою і за підтримки Джеймса (заднім числом його запропоновано вважати моделлю 001). Нинішній суперкар SCG носить номер 003 з різними буквами, що вказують на версію.

Зараз компанія готує до виходу середньомоторний суперкар SCG 004, який теж обросте модифікаціями. На публіці він повинен з’явитися в наступному році.

Баггі Boot, що готується до трансконтинентального пробігу Нью-Йорк – Париж (через Америку, Берингову протоку і Євразію), отримає індекс SCG 005. Також Глікенхаус заявив, що номер 007 дістанеться новому прототипу класу LMP1. Він повинен завоювати для SCG перемогу в абсолютному заліку «24 годин Ле-Мана». Мова швидше за все йде про 2020 рік, а не 2019 й, адже проект надзвичайно складний. Але і мета у SCG амбітна: з 1967-го (Ford GT40 Mk. IV) жоден автомобіль, створений в США, не прийшов першим в цьому марафоні.