Зявилися характеристики нового купе Polestar 2

У нинішньому році шведи мають намір представити світові електрокар Polestar 2, який для пов’язаної з Volvo Cars марки стане вкрай важливим. Нагадаємо, первістком бренду, раніше відомого лише по тюнінгу, а тепер став виробником власних моделей, є 600-сильне гібридне купе Polestar 1. Але воно дороге (140 000 євро), і його тираж – не більше 500 штук на рік.

А модель Polestar 2 – це масова легковик з базовим цінником в 40 000 євро. В очікуванні прем’єри з початку 2019 року фірма Polestar почала бомбардувати публіку тизерами і заодно розкрила деякі параметри «двушки». Ще одне недавнє зображення моделі Polestar 2 показує кришку багажника і дає поглянути на оптику, що простягнулася єдиної смугою від борта до борта. Раніше ми вважали, що електрокар Polestar 2 буде досить близький по зовнішності до шоу-кару Volvo concept 40.2, який заодно є (в якійсь мірі) і передвісником наступної моделі Volvo V40. Однак при дуже схожих зовнішніх контурах відмінностей у Поулстара набереться чимало.

Починаючи з того, що тут перекроєні вся задня частина і роз’єм багажного відсіку: концепт 40.2 був ліфтбек-пятидверка, а Polestar 2 сам виробник визначив як «чотиридверний фастбек». У Поулстарі 2 буде використаний інтерфейс Google Android HMI: остання реінкарнація «Андроїда» з інтегрованими сервісами Google Maps, Google Play Music, автомобільної версією голосового помічника Google Assistant (дебют), додатками для віддаленого управління функціями і оновленням софта «по повітрю».

А смартфон тут замінить ключ від машини. Фастбек заснований на компактній модульної платформі CMA, тобто є близьким родичем паркетника Volvo XC40. Тільки ось XC40 – це бензинові мотори, дизель або гібрид і до 250 сил віддачі, а в батарейному Поулстарі електродвигуни, за запевненням виробника, розвивають приблизно 400 «конячок» (на думку відразу приходить Jaguar I-Pace). Тип приводу компанія не вказала, але при такій віддачі можна очікувати повний. Ще було заявлено, що міцний корпус тягової батареї не тільки знизить центр ваги у моделі, а й благотворно вплине на її жорсткість на кручення і на зниження рівня шумів і вібрацій. Модель Polestar 2, як і Polestar 1, буде доступна за передплатою з щомісячною оплатою, що включає ТО і пакет сервісів, аналогічних Care by Volvo. Але традиційна «разова» покупка «за готівку» теж збережеться. Ще важливий параметр – запас ходу. Шведи обіцяють орієнтовно 300 миль (483 км) без вказівки їздового циклу. Причому приписка «остаточний параметр буде оголошено пізніше» обнадіює ще сильніше. Тут уже не тільки в пору турбуватися «ай-Пейс» (480 км), а й Теслі 3 в початковій версії Mid Range (там 418 км).