Ferrari організувала програму індивідуалізації спорткарів

Для всіх, кому стандартний Ferrari здається банальним, у компанії існує програма персоналізації Tailor Made. Її роботу показали в Японії на конкретних автомобілях.

В кінці 2016 року в честь 50-річчя присутності в Японії Ferrari представили ексклюзивний суперкар J50. У 2018 році італійська марка в черговий раз продемонструвала свою вдячність Японії, організувавши в Японії презентацію відразу 9 машин програми Tailor Made.

Tailor Made – це фірмова програма індивідуалізації італійських спорткарів на вимогу клієнта. У посольстві Італії в Токіо, де зібралося близько 300 осіб, були продемонстровані можливості Tailor Made на прикладі сучасної моделі Ferrari GTC4Lusso T.

Популярність ексклюзивних Ferrari підтверджується тим, що у вересні в Маранелло в новому фірмовому Centro Stile Ferrari були відкриті відділи Tailor Made і Atelier Area, де клієнти можуть підібрати відповідні для себе формати доопрацювання спорткарів.

Точно також зростає попит на Ferrari в Японії. Чисті доходи італійської марки на цьому ринку зросли завдяки попиту покупців на моделі Portofino і 812 Superfast. Крім того, істотно зросла кількість бажаючих скористатися послугами програми Tailor Made, тому захід і відбувся в Токіо. Всього ж за станом на 30 вересня 2018 року в світі було продано 6853 автомобіля Ferrari, що на 472 спорткара більше, ніж за той же період 2017 року. При цьому, готуючись до запуску у виробництво кросовера Purosangue, марка розширює і штат – в 2018 році на італійську марку працює 3587 чоловік, що на 248 співробітників більше, ніж в минулому році.