Авторинок перевернувся: автомобілі з ГБО почали втрачати популярність

31

Газ не дорожчає, а от «папери» на нього подорожчали.

Про це повідомляє AUTO.RIA.com.

Використання автогазу – один із дієвих способів зменшити витрати на пальне для автомобіля. Звісно, не все геть просто – встановлення має свою вартість, та й десь треба розмістити балон й інше обладнання, а ще «врізку» до заводських систем живлення і керування двигуном зробити так, аби не їздити з постійно увімкненою лампою Check Engine, або ж щомісяця до майстрів на регулювання ГБО… Але в результаті, тобто в грошах, собівартість кожного кілометра пробігу на газі, у порівнянні з бензином, зменшується майже удвічі.

Проте, як свідчить статистика, отримана з відкритих даних ГСЦ МВС, кількість переобладнаних автомобілів (принаймні тих, які цю процедуру офіційно оформили) у січні зменшилась у 8 разів. Наприклад, торік у грудні було 12,3 тис переобладнань для роботи на газовому пальному, у листопаді – 12,1 тис. В середньому у 2019 році щомісяця 11,5 тис легковиків отримували нові свідоцтва про реєстрацію з «вписаним газом». А у січні 2020-го лише 1359 легкових авто було переоформлено після встановлення ГБО.

Нагадаємо, в Україні може різко подорожчати пальне.