Так, більшість компаній все частіше переходять з рамної конструкції на несучий кузов, а на зміну постійному повному приводу приходить привід який підключається на ходу. При цьому нерозрізні мости задньої підвіски замінюють на мультіричажну конструкцію. Як приклад зазначеної тенденції можна привести такі моделі, як Land Rover Defender , Mercedes-Benz G-Class і Cadillac Escalade останніх генерацій, у яких підвіска була налаштована на комфортну їзду по асфальту, а не на подолання бездоріжжя.
Якщо говорити про сегмент хетчбеків і універсалів зі вседорожними задатками, то тут клієнти найчастіше відмовляються від повнопривідних версій, виходячи з міркувань практичності. Так, монопривідний варіант завжди доступніше при покупці, надійніше і економічніше в плані витрати палива, тому власники голосують за менш проблемні версії, які можна купити дешевше.
Крім того, технології в автомобільній промисловості постійно розвиваються, тому дуже часто альтернативу повного приводу становить електроніка. Як приклад можна привести альянс Peugeot-Citroen , який встановлює на свої кросовери інтелектуальну систему Grip Control, яка допомагає водієві забиратися в гору, а також підлаштовуватися настройки системи динамічної стабілізації ( ESP ) під актуальні дорожні умови.