Коли українцям чекати дешевих вживаних авто

16

Відсутність чіткої стратегії держави в питанні розмитнення вживаних авто та відверта «гра у піддавки» із певними категоріями населення додає нервової атмосфери в суспільстві.

Як повідомляє «Слово і Діло», серед виборців нинішньої провладної команди було достатньо як тих, хто хотів і хоче дешевих вживаних авто з ЄС, так і тих, хто готовий чесно платити податки заради відновлення потужностей вітчизняного автопрому. Або, принаймні, залученні інвесторів та розбудови автомобільної індустрії під егідою світових автогігантів на території нашої держави.

Наприклад, у світі динамічно розвиваються сфери виробництва та обслуговування електрокарів. Зростання настільки потужне, що вже за 10-15 років експерти прогнозують 50% заміщення у світі всіх транспортних засобів на авто з електродвигунами. Не скористатися такими можливостями для залучення потенційних інвесторів було б нерозумно, проте саме такий шлях поки що обрала Україна.

Натомість за «загравання» із пільговими категоріями громадян можуть заплатити всі автомобілісти. Адже зниження вартості або й скасування акцизів для вживаних авто з ЄС потрібно якось компенсувати іншими податками чи зборами. Зокрема, в уряді вже давно замислюються над поверненням сумнозвісного техогляду. У разі спрощення акцизу на вживані транспортні засоби з ЄС, такий крок здається цілком логічним. Щоправда, у такому разі за техогляд платитимуть усі автовласники, а не лише ті, хто вирішив купити та розмитнити собі авто з ЄС вже за пільговими умовами.