Гіперкар Pininfarina Battista отримав найкращі характеристики

Хорватський стартап Rimac Automobili привіз до Женеви передсерійний прототип свого електричного гіперкара C_Two, оголосивши, що перші дослідні зразки вже перебувають у провадженні, проходять сотні тестів і процедур. Продажі намічені на 2020 рік.

Чотири двигуна як і раніше видають 1914 к.с., 2300 Н • м. Розгін 0-60 миль / год (96,5 км / год) займає 1,85 с, тоді як 300 км / год досягаються за 11,8 с. Максимальна швидкість – 412 км / год. Ємність батареї в 120 кВт • год забезпечує запас ходу в 550 км по циклу WLTP і 650 км по стандарту NEDC. До чого це все, якщо ми говоримо про супермоделі Pininfarina Battista (колишньому PF0)?

Компанія Rimac – офіційний постачальник силової установки і акумулятора, хард-року і софта для бренду Automobili Pininfarina. У C_Two нова розфарбування: «галактичний» білий перемежовується темно-синіми тонованими елементами з вуглеволокна. У виготовленому вручну салоні – матовий вуглепластик і синя шкіра з контрастною прострочкою.

Монокок C_Two масою 200 кг – найбільша «вуглецева» деталь в галузі, з 2200 шарами і 222 алюмінієвими вставками. Тепер про те, що пропонує Pininfarina Battista. Її характеристики названі не так чітко, як у дітища фірми Мате Рімаца. Гіперкар розвиває «більш» 1900 к.с., «згори» 2300 Н • м, вимагає «менш» двох секунд до сотні і «менше» 12 с до 300 км / год. Максималка – «більш» 350 км / год, батарея – 120 кВт • год, запас ходу – 450 км по WLTP.

Причому якщо Rimac натякає на нову технологію трансмісії для серійної версії, то у Пінінфаріни вже навряд чи щось зміниться. Старт продажів теж запланований на 2020 й. Тираж обмежений 150 одиницями. Пафос навколо гіперкара Battista просто зашкалює: «найпотужніша дорожня машина з усіх, коли-небудь розроблених і побудованих в Італії», «гіперкар майбутнього, натхненний легендарним минулим», «збулася давня мрія батька-засновника» Баттіста Пінінфаріни, бажав, щоб Pininfarina випускала свої власні автомобілі, і так далі.

Але віддамо належне фірмі Automobili Pininfarina, адже вона віддає його компанії Rimac Automobili, «ключовому технічному партнеру». Майстерність Пінінфаріни як кузовного ательє ніхто під сумнів не ставить, і на цей раз планка залишилася на традиційно високому рівні. Battista і C_Two сильно відрізняються і зовні, і всередині. Купа сторонніх виробників і фахівців, залучених індійською Mahindra Group, напевно зробили все можливе, щоб італійський гіперкар був як не можна краще налаштований, ізольований від шумів і вібрацій, укомплектований по вищому розряду. Продукт в будь-якому випадку дуже крутий.