Новий Tucson отримав спортивну версію N-Line

Відомий бренд підготував спортивну модель паркетника до прем’єри. Нове покоління Туксон мало дебютувати в Женеві.

Hyundai вже кілька місяців мав намір надати заряджений кросовер. Виходячи з фото в мережі, оспортивленний Tucson обзавівся радіаторними зміненими гратами. Її чарункова структура кардинально відрізняється від колишніх цивільних версій. Відразу впадають в очі світлодіодні ходові вогні. Як зазвичай змінений малюнок матриць, щоб підкреслити унікальність N-line. Присутній збільшений дифузор, повітрозабірник.

Над п’ятими дверима розмістився великогабаритний спойлер і рішення не до кінця практичне. Салон дизайнери відокремлюють оригінальною шкірою з червоною прострочкою. Аналогічне застосовано до керма і селектора трансмісії.

Природно не обійдеться без використання шильдика «N». N Line представить собою не тільки доопрацювання зовнішнього вигляду. Технічний потенціал корейці торкнулися також. Під капотом встановлений 2,0-літровий так званий «м’який» гібридний двигун CRDi 48V 185 к.с. є найпотужнішим в лінійці силових агрегатів New Tucson. Інший добре збалансований варіант 1,6 T-GDI потужністю 177 к.с. На додаток до 2,0-літровому дизельному двигуну CRDi 48 В, представленому в New Tucson в 2018 році, Hyundai об’єднав ефективну і гнучку гібридну технологію 48 В з дизельним двигуном 1.6L CRDi потужністю 136 к.с.

М’яка гібридна установка сприяє глобальним зусиллям Hyundai по підвищенню ефективності використання палива. Технологія включає в себе 48-вольтів літій-іонну полімерну батарею потужністю 0,44 кВт / год, гібридний пусковий генератор (MHSG), перетворювач LDC (DC / DC низької напруги) і інвертор. Завдяки технології 48 В Hyundai знижує витрату палива і викиди CO2 на New Tucson до 11%.

Коробка передач нікого не здивувала – 7РКПП. Радує наявність систем повного приводу, присутній і 2WD. Tucson N-line стане доступний у продажу до середини 2020 року. Корейці таким чином підготували свою козирну карту проти Volkswagen T-Roc R.