Експерти порталу Сar and driver склали рейтинг моторів, які рідко проїжджають 100 тис. км пробігу без ремонту.
Ще в 2008 роки баварська марка BMW почала оснащувати свої автомобілі двигуном серії N63B44. Цей мотор став наймасовішим агрегатом від німецьких інженерів серед бітурбованих V-подібних моторів. Однак він виявився невдалим. При великих температурних режимах він міг вийти з ладу після 40 тис. км пробігу.
Двигун 1,4 TSI випускався в період з 2005 по 2015 роки. Ці мотори ставилися на автомобілі концерну Volkswaqen Group, а саме на Volkswagen Jetta, Golf, Passat, Polo, Tiquan, Skoda Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti, Seat Altea, Ibiza, Leon і деякі Audi. Ланцюги ГРМ в ньому треба було міняти при пробігу від 50-100 тис. км. Крім того, часто вони відрізнялися підвищеним споживанням оливи і доставляли проблеми своїм власникам. Однак дані мотори зазнали значного доопрацювання вже в 2012 році.
Двигуни лінійки Ford EcoBoost представили громадськості в 2010 році. У них було кілька варіантів об’єму — починаючи від 1,0 л. Але він не виправдав себе як надійний мотор. Постійно доводилося вставати на ремонт, не подолавши позначку в 100 тис. км пробігу. А в несправності наступного агрегату знову винні фахівці BMW, які брали безпосередню участь у його створенні — це сімейство Prince. У цих двигунів об’ємом від 1,4 до 1,6 літрів теж були недоліки в конструкції, які надалі дозволили назвати їх невдалими. У них був високий рівень споживання оливи, а також швидко виходив з ладу ГРМ.