В Європі впали продажі «Фольксвагенів»

У світі за підсумками вересня продажі автомобілів марки Volkswagen впали на 18,3%, до 485 000 машин

У Європі падіння продажів досягло 42,6% (91 тис. автомобілів), а на найбільшому ринку компанії, в Німеччині, – на 47,1%. У країнах Центральної та Східної Європи вересневі продажі марки скоротилися на 19,1%.

При цьому показники за перші дев’ять місяців поточного року перевищують минулорічні на 2,9% – з січня по вересень по всьому світу було продано 4,6 млн автомобілів марки Volkswagen.

У заяві компанії Volkswagen AG, на яке посилається «Комерсант», головна причина падіння продажів, в першу чергу, в Європі, – вступ 1 вересня нових стандартів перевірки рівня шкідливих викидів автомобілів (WLTP). Нагадаємо, що ці стандарти були розроблені після скандалу, який отримав назву «дізельгейт» і завдав значної шкоди німецькому концерну.

Автовиробники все літо активно знижували ціни на ті моделі, які не відповідають новим вимогам. В результаті, до вересня ринок наситився, і попит на автомобілі виявився істотно нижче. Крім того, у вересні на ринок не були виведені ті моделі, які не встигли отримати сертифікацію згідно з вимогами нових стандартів.

Цей період, з початку року по вересень, став найуспішнішим для Volkswagen за всі роки. У вересні ситуація стала для нас невдачею, але ми очікували цього, з огляду на рекордні продажі літа. Зміни стандартів також позначаться на продажах жовтня, втім, до кінця року компанія обіцяє отримати сертифікати WLTP на 14 моделей Volkswagen, і ситуація повинна налагодитися
Юрген Штакманн
член ради директорів Volkswagen