Tesla не може поки перевершити Mercedes-Benz за обсягом випуску автомобілів, зате американська марка вже випередила німецький бренд за популярністю в Twitter. Виробник електромобілів Tesla став світовим лідером серед автовиробників. Правда, поки лише по числу передплатників в сервісі мікроблогів Twitter, де американська марка обійшла німецький бренд Mercedes-Benz.
Станом на ранок понеділка, 22 жовтня, на сторінку Mercedes-Benz були підписані 3 031 455 осіб, а за оновленнями Tesla стежили 3 033 680 осіб. Правда, нюанс в тому, що Tesla поділяє свої акаунти по ринках і суббренд, яких у марки немає. У Mercedes-Benz ж ще є сторінки Mercedes-AMG (@ Mercedes-AMG – 1,04 мільйона передплатників), а також регіональні сторінки: Великобританія (@MercedesBenzUK – 192 000 передплатників) і Італія (@MercedesBenz_IT – 138 000 передплатників). При цьому на популярність сторінки Tesla в Twitter працює і те, що вона активно взаємодіє з особистим мікроблогjv засновника компанії Ілона Маска. Примітно, що у харизматичного бізнесмена в рази більше передплатників, ніж у каліфорнійського автовиробника.
На особистий мікроблог Ілона Маска підписані 23,1 мільйона осіб проти 3 з невеликим мільйонів передплатників у Tesla. Правда, сам Ілон Маск виглядає блідо на тлі інших знаменитостей. Так, у чинного президента США Дональда Трампа понад 55 мільйонів підписників, а у його попередника Барака Обами – понад 103 мільйонів. У музикантів також аудиторія в Twitter більше. За сторінкою Кеті Перрі стежать 108 мільйонів чоловік, на Джастіна Бібера підписані 105 мільйонів користувачів, на Ріанну – 88,6 мільйонів чоловік. Футболіст Кріштіану Роналду трохи менш популярний – у нього понад 75 мільйонів передплатників.