Hyundai планує вийти на ринки Південно-східної Азії

17

Концерн Hyundai Motor Group прагне на ринки Південно-Східної Азії, оскільки в США продажі залишають бажати кращого, а з Китаєм на політичному рівні зберігається напруженість. Нова стратегія уряду Південної Кореї заохочує компанії, що відкривають або розширюють свій бізнес в країнах АSEАN. Особливо привабливою виглядає Індонезія, з якої корейський президент Мун Чже Ін в 2017-му підписав меморандум про взаєморозуміння для зміцнення співпраці в ключових галузях.

Як повідомляє Reuters, компанія Hyundai планує в 2020-х побудувати в Індонезії завод потужністю близько 250 000 машин в рік і готова інвестувати $ 880 млн. Країна ж багата родовищами латеритного нікелю – життєво важливого інгредієнта для літієво-іонних батарей електромобілів. Так що індонезійська завод освоїть випуск електрокарів. Місцева влада вже пообіцяли Hyundai всіляку підтримку, включаючи податкові пільги.

У цьому місяці урядова делегація з Індонезії відвідала дослідний центр Hyundai. Екскурсоводом для чиновників був Альберт Бірманн, а глава делегації Лухут Панджайтан провів тест-драйв водневого кросовера Hyundai Nexo (на фото). Тепер електрокари будуть обговорюватися і вивчатися, оскільки екологія в Джакарті тривожна. Автомобільний ринок Південно-Східної Азії швидко зростає і через пару років стане шостим за величиною в світі.

Очікується, що в 2018-му буде продано 4,8 млн машин. Тому 47% продукції нового заводу Hyundai буде залишатися в Індонезії для внутрішнього вживання. Але є ще один «бонус»: угода про вільну торгівлю дозволяє безмитний експорт автомобілів з Індонезії в сусідні країни АSEАN, такі як В’єтнам, Малайзія, Таїланд та інші. Однак топ-менеджери Hyundai зізнаються, що на азіатські ринки «важко проникнути», оскільки там домінують японські конкуренти, такі як Toyota і Honda.

Порівняння: з січня по жовтень Hyundai реалізувала в Індонезії 1372 автомобіля, а Toyota – 463 565 (за даними LMC Automotive). Приблизно 79% нових седанів в країні японські, 20% – німецькі … До речі, в листопаді марка Hyundai оголосила, що інвестує $ 250 млн у сінгапурську фірму Grab, яка має намір розвивати в Південно-Східній Азії онлайнові сервіси з використанням електромобілів.