Модель Volkswagen e-Golf Sportsvan може стати електричною

Субкомпактвен Volkswagen Golf Sportsvan є найближчим родичем простого Гольфа в плані техніки, тільки хизується власним кузовом. Орієнтований на людей сімейних автомобіль пропонує кілька бензинових і дизельних агрегатів. Дивно, але електричної версії у нього немає, хоча хетчбек e-Golf присутній на ринку з 2014 року.

Однак скоро недогляд може бути виправлено. У всякому разі, на це натякає прототип батарейного Спортсвена, який Фотошпигуни тільки що помітили на дорожніх тестах. Пороги на прототипі помітно вище звичайних. Перекроєне дно приховує тягову батарею. Нинішній Volkswagen Golf Sportsvan оснащується бензиновими турбомоторами 1.0 (85 к.с., 175 Н • м і 115 к.с., 200 Н • м), 1.5 (130 к.с., 200 Н • м і 150 к.с. , 250 Н • м), а також дизелями 1.6 (115 к.с., 250 Н • м) і 2.0 (150 к.с., 340 Н • м).

Все це розмаїття особливої ​​популярності не має: в 2018 році в Європі було продано трохи більше 50 тисяч спортсвенів (в 2017-му було 80 000), тоді як Golf знайшов в минулому ж році в Старому Світі порядку 450 тисяч господарів. Може, Golf Sportsvan на батареях поправить справу? Хетчбек e-Golf на даний момент це: електромотор на 136 к.с. і 290 Н • м, розгін з місця до сотні за 9,6 с, максималка – 150 км / год, запас ходу на зарядці – 231 км по циклу WLTP або 300 в NEDC, ємність тягової батареї – 35,8 кВт • год.

Ціна – від 35 900 євро (2,7 млн ​​рублів за курсом). Можна передбачити в спортсвені аналогічні «і-Гольфу» начинку і більш-менш порівнянні технічні параметри. Відпрацьовані на батарейному Гольфі агрегати порозуміються з субкомпактом. Для нього напрошується ім’я e-Golf Sportsvan. І в такому кроці є логіка. Відомо, що у восьмого Гольфа, чия прем’єра очікується в цьому році, в асортименті агрегатів виявиться навіть декілька гібридних варіантів, а ось збереження чисто електричного побратима «і-Гольфа» залишається під великим питанням.