Паркетник Tata Harrier не виправдовує очікувань

41

Офіційні подробиці про флагманську модель Tata Harrier, оприлюднені напередодні січневого старту продажів в Індії, принесли не дуже хороші новини.

Так, архітектура OMEGA-Arc (модифікована платформа Ленд Ровера) замість незалежної задньої підвіски пропонує балку. На кормі стоять барабанні гальма замість дискових. Шестиступінчастого «автомата» від Hyundai на момент запуску не буде, оскільки переговори з корейцями не завершені. Про бензиновий мотор, як і раніше, нічого не чути.

Передбачено п’ять кольорів кузова. Варіант Calisto Copper (на фото) – найяскравіший, інші – білий і три відтінки сірого. Задні датчики паркування – стандартне оснащення, так само як електроприводи вікон, бічних дзеркал. Задумано чотири комплектації: XE, XM, XT, XZ.

Оздоблення «під дерево» і перфорованою синтетичною шкірою – прерогатива топ-версії. Медіацентр з дисплеєм на 8,8 дюйми – теж. Середні варіанти задовольняються семидюймовим, «в базі» екрану немає, зате є кондиціонер.

Обсяг багажника в 425 л при складеному другому ряду сидінь виростає до 810. Скромно, але ж планується семимісна конфігурація. До речі, задній диван ділиться в пропорції 60:40 тільки в максимальній комплектації. Там же «живе» ESP.

Світлодіодними можуть бути виключно ходові вогні і ліхтарі, а фари в дорогому виконанні – ксенонові. Є позашляховий асистент Terrain Response з трьома режимами (Normal, Wet, Rough), які перемикаються селектором-шайбою. На асфальті помічником виступає Multi Drive 2.0 (Eco, City, Sport). Кількість подушок безпеки – від двох до шести. Harrier – індійський преміум, звідси і зворушлива проекція на асфальт, підглянута все у того ж Ленд Ровера.

Противотуманки в топі вміють підсвічувати повороти. Дорогою «музикою» вважається система JBL з дев’ятьма динаміками. Кажуть, Tata всерйоз придивлялася до двигунів Ingenium і дев’ятидіапазонного «автомата», але вчасно схаменулася, звернувшись до фіатовського мотору, який збирає місцевий завод.

Турбодизель Kryotec 2.0, більш відомий під ім’ям Multijet II, в парі з шестиступінчастою “механікою” видає 140 к.с., 350 Н • м. Для семимісного варіанту потужність нібито виросте до 170 сил. Передбачуваний ціновий діапазон Харриера – 1,3-1,8 млн рупій. У конкуренти середньорозмырному кросоверу індійці чомусь записують одні лише компакти: Крету, Махіндра XUV500 і Jeep Compass.