Баттон став чемпіоном Super GT

11

Дженсон Баттон і Наокі Ямамото з Honda фінішували третіми на останньому етапі сезону Super GT в Мотегі і виграли чемпіонський титул.

Перед фінальною гонкою у Баттона і Ямамото з Team Kunimitsu була рівна кількість очок (по 67) з екіпажем Lexus в складі Ріо Хіракави і Ніка Кессіді – тобто, перемога в чемпіонаті діставалася парі, яка змогла б заробити великі окуляри і при цьому фінішувати вище.

Шанси інших претендентів були скоріше математичними. У кваліфікації Баттону і Ямамото вдалося посісти друге місце, в той час як Хіракава і Кессіді зайняли шосту позицію.

Ситуацію для Team Kunimitsu спрощувало те, що на першому і третьому місцях за підсумками кваліфікації виявилися екіпажі зі стану Honda. У гонці стартував з поула Такуя Ізава і відразу поїхав у відрив, Ямамото вийшов на друге місце, а Кессіді піднявся на п’яту позицію.

Після того, як Ізава поїхав на піт-стоп, Наокі захопив першу позицію, а Нік став другим після зупинок інших лідерів. В результаті Ямамото і Кессіді поїхали на піт-стоп на 29-му колі, передавши машини Баттону і Хіракаве відповідно. Баттон виїхав з піт-стопа четвертим, а Хіракава – восьмим. Незабаром Дженсон застряг за Хироаки Ішіурою – той серйозно допоміг партнеру по Lexus Хіракаве, кілька кіл стримуючи англійця.

Сам Ріо в той же час відіграв кілька місць і майже наздогнав Баттона – розрив між ними скоротився до двох секунд. Однак потім обидва претенденти на титул потрапили в трафік з машин GT300, що перешкодили повноцінної боротьбі між ними. На останнє коло Баттон пішов з 1,5 секунди переваги над Хіракавой і в результаті не пропустив його, фінішувавши третім і забезпечивши собі і Ямамото чемпіонський титул.

Дженсон став першим новачком Super GT, який виграв чемпіонат в дебютний рік з моменту успіху Тораносуке Такагі в 2005 році. Баттон також став першим чемпіоном Формули 1, які досягли аналогічного успіху в Super GT. Раніше цей чемпіонат вигравали такі гонщики, як Хейккі Ковалайнен (2016), Андре Лоттерер (2006, 2009), Ерік Кома (1998, 1999) і Педро де ла Роса (1996).

Для його напарника Наокі Ямамото титул в Super GT став вже другим в цьому році – в жовтні він також виграв японську Суперформулу. Honda ж виграла перший титул в Super GT з 2010 року. Хіракава зайняв четверте місце і разом з Кессіді став другим за підсумками сезону. Гонку в підсумку виграв екіпаж Томоко Ноджірі і Такуї Ізава. У класі GT300 перемогу здобув екіпаж LEON Racing Mercedes в складі Харукі Куросави і Наоя гамо.