BMW відмовилася від бензинового мотора в електрокарі i3

Компанія BMW відмовилася від модифікації електрокара i3, яка оснащувалася невеликим двигуном внутрішнього згоряння.

Агрегат об’ємом 650 кубічних сантиметрів використовувався винятково як генератор, що заряджав батареї силової установки під час руху.

В кінці вересня дебютувала оновлена ​​версія моделі i3, яка отримала нову, місткішу батарею. Її місткість у порівнянні з дорестайлінговою машиною збільшилася на 19,6 кіловат-години – до 42,2 кіловат-години. Завдяки цьому блоку акумуляторів середній запас ходу автомобіля збільшився на 30 відсотків – до 260 кілометрів. При цьому без підзарядки колишній варіант електрокара з ДВЗ міг проїжджати близько 330 кілометрів.

Нові BMW i3 будуть без ДВЗ - фото 280307

Модель i3 оснащується 170-сильним електромотором, а його “спортивна” версія – 184-сильним двигуном. У першому випадку розгін до “сотні” займає 7,3 секунди, у другому – 6,9 секунди. Максимальний запас ходу звичайного i3 досягає 285-310 кілометрів, “зарядженого” – 270-285 кілометрів.

У Німеччині ціни на BMW i3 починаються від 37,5 тисячі євро. В Україні вартість автівки трішки перевищує мільйон гривень.