Euro NCAP перевіряє ефективність автопілота

11

Організація Euro NCAP, відома своїми краш-тестами, почала відчувати автопілот у автомобілів і зазначила, що жодна модель на ринку поки не пропонує повний автопілот. На початку 2018 року незалежна організація Euro NCAP, відома своїми краш-тестами автомобілів, опублікувала нові критерії випробування машин.

Тепер туди включені тести систем безпілотного водіння і перші випробування автопілота вже пройшли. В основному ці системи вважаються помічниками водія при русі по шосе, а не повноцінним автопілотом – адаптивний круїз-контроль, розпізнавання знаків обмеження швидкості і система утримання в смузі випробовувалися у Audi A6, BMW 5 Series, DS 7 Crossback, Ford Focus, Hyundai NEXO, Mercedes-Benz C -Class, Nissan Leaf, Tesla Model S, Toyota Corolla і Volvo V60.

Euro NCAP справедливо зазначив, що в даний час жодна марка на ринку не здатна забезпечити безпілотне водіння, хоча багато клієнтів електронних асистентів сприймають саме так. Відповідно до недавнього дослідження, більше 70% водіїв вважають, що вже можна вважати автомобіль безпілотним, якщо в ньому є вищезгадані системи. Euro NCAP своїм дослідженням показав, що власники машин помиляються щодо реальних можливостей їх транспортних засобів. Згідно з даними тестів, найменший рівень допомоги водієві забезпечують DS і BMW, а Tesla досить добре справляється з тим, щоб асистувати людині, але це може надмірно розслабити її. У Audi, Ford, Hyundai, Mercedes, Toyota, Nissan і Volvo технології знаходяться приблизно на одному рівні і десь посередині між DS / BMW і Tesla.