Родстер McLaren 720S Spider здивував своєю вагою

Компанія McLaren створила відкриту версію свого суперкара 720S – 720S Spider.

Позаду крісел піднімаються обтічники з вбудованою захисною структурою, яка виконана з вуглепластика замість тих, які були на першому поколінні моделей з лінійки Super Series. А за обтічниками встановлений неповторний елемент дизайну: стійки-контрфорси зі скляними секціями. Задні «ширяючі» стійки виконують відразу кілька функцій. Вони служать аеродинамічним елементом, організуючим правильне проходження повітря в задній частині машини. Вони підсилюють структуру кузова. А ще просто додають моделі краси і ефектності.

Скляні секції, крім іншого, покращують оглядовість назад. Мотор V8 4.0 з двома турбокомпресорами (720 к.с., 770 Н • м) з семиступінчастим “роботом” SSG і заднім приводом – той же, що і у купе 720S. Оскільки маса побратимів різниться менш ніж на чотири відсотки, розгін з нуля до сотні у спайдера займає рівно ті ж 2,9 с, що і у закритого 720S. А прискорення з місця до двохсот тут виявилося всього на 0,1 с повільнішим – 7,9 с.

Гальмування з сотні кілометрів на годину родстер виконує за 2,8 с на дистанції в 30,3 м проти 30,0 м у исходника. У вигляді опції можна замовити дах з електрохромним склом, перемикатися між прозорим і непрозорим режимами. Інтер’єр повторює купе, включаючи унікальний блок приладів. Максималка у спайдера при піднятому даху та ж, що і у купе, – 341 км / год. З прибраним верхом можна розвинути 325. До речі, як і у купе, тут є піднімається антикрило. Але в його програму управління внесені коректування: положення цієї площини підлаштовується під положення даху (прибрана або піднята), щоб в будь-якому випадку отримувати достатній рівень притискної сили.

Оптимізувавши силову структуру і механізм даху, інженери приділили у відкритій моделі місце для багажу ззаду. Коли верх піднятий, під декоративною кришкою залишається 58 л вільного простору. Основний багажник розташований спереду, його обсяг дорівнює 150 л. Крім нових колісних дисків, творці родстера подарували йому нові кольори кузову – Belize Blue і Aztec Gold.

Всього ж доступна базова палітра налічує 23 відтінки (не рахуючи пропозицій по персоналізації). До цього числа увійшов ще один колір – Supernova Silver, який для Макларенів є не новим (він багато років тому використовувався на моделі McLaren 12C).

Компанія вже почала прийом замовлень на родстер 720S Spider. Його ціна в Британії складає 237 000 фунтів. Початок поставок клієнтам намічений на березень 2019 го. Цікаво, що всі зовнішні розміри родстера збігаються з розмірами купе, включаючи невелику висоту (+1196 мм). Додамо, що серед суперкарів ми бачили родстери і потужніший, і легший – взяти хоча б Pagani Huayra Roadster (суха маса 1280 кг, потужність 764 к.с.). Але «листівка» Huayra була лімітованою (100 штук), вона давним-давно продана і взагалі грала по суті зовсім в іншій лізі, так як ціна її становила 2,28 млн євро.