BMW третьої серії вийде на ринок в березні

Під час презентації BMW третьої серії з індексом G20 не звучать слова з коренем «електро», а «гібрид» вимовляється раз або два. Без таких версій, звичайно – нікуди, але вони з’являться пізніше, а локомотивом стануть звичайні бензинові і дизельні.

Дизельні? «Поки є попит, – дають зрозуміти в BMW, – ми будемо пропонувати дизелі, тому що вони хороші». Але ж мова йде про найбільш продавану модель концерну, що зберігає лідерство всупереч кроссоверним експансії.

Облишмо тренди. Як багато це говорить і про компанію, і про її споживачів. Присутні на тест-драйві версії 320d і 330i з М-підвіскою і рульовим управлінням з перемінним кроком рейки не надто показові.

Сподіваюся, що шасі машин в популярних комплектаціях не сильно втратить бойовий запал і отримає ізоляцію від шуму дороги. Чи варто дивуватися, що модернізація націлена на поліпшення комфорту? В результаті збільшення колісної бази на чотири сантиметри вивільнилися лише 11 мм в колінах задніх пасажирів.

Обсяг багажника і зовсім залишається незмінним. Зате передня колія зросла на 43 мм, задня – на 21 мм, що з урахуванням зниженого на 10 мм центру ваги обіцяє водієві нові відчуття.