Ательє Bitter перетворитьChevrolet Corvette в універсал

7

Компанія Bitter Automotive (раніше Erich Bitter Automobile) з німецького Еннепеталь відома по тюнінгу Опелів і Холдену. Однак днями вона анонсувала не цілком звичайний проект: спорткар Chevrolet Corvette С7 в кузові типу Shooting Brake.

Ательє пообіцяло побудувати його до Женевського автосалону 2020 року і більш того – провести 20 примірників на продаж. Із заявленої дрібносерійної двадцятки на два зразка Корвета-універсал від Біттера вже отримані замовлення. Ідея скроїти універсал Shooting Brake з Корвета не нова. Є навіть приклади її реалізації в металі (скажімо, Callaway Corvette AeroWagen 2017 го). Більш того, в історії самого Корвета вже був «рідний» універсал від самої компанії Chevrolet. Називався він Chevrolet Corvette Nomad і по суті був корветом першого покоління з перекроєною задньою частиною кузова.

Концепт Chevrolet Corvette Nomad був побудований в 1954 році в одному екземплярі. Він був оснащений 150-сильною рядною «шісткою» 3.8 і двоступінчастим «автоматом». Якби шістдесят чотири роки тому керівництво Chevrolet ухвалило інше рішення, нас би чекала дещо інша історія легендарного Корвета, але універсал на базі цього спорткара в серію так і не потрапив, а ім’я Nomad трохи пізніше було віддано іншому універсалу, цілком звичайному. Тепер же свого роду «альтернативну історію» покупцям можуть запропонувати лише тюнери і кузовні ательє начебто Біттера.

Перші дослідні прототипи CD за проектом Біттера були побудовані в італійському кузовному ательє Pietro Frua, а з серійним випуском автомобіля, в тому числі з доведенням конструкції, підсобило ательє Baur зі Штутгарта. Сімейство Bitter SC (1979-1986), можливо, найбільш вдале творіння Біттера. Всього було побудовано 461 купе, 22 кабріолети і п’ять седанів.