Оновлення, яке пережила лінійка важких пікапів Ram Heavy Duty, вистачило б і на зміну поколінь. Заявлено, що нова навіть рама, на 98,5% складається з високоміцної сталі. Змінилися налаштування підвіски, силові агрегати, системи безпеки, медіацентр, дизайн зовні і всередині.
Головні досягнення – 1000 фунт-футів тяги (1356 Н • м) від дизеля Cummins 6.7, вантажопідйомність в 3484 кг і можливість буксирування причепа масою 15 921 кіло. На такі подвиги здатна топ-модель Ram 3500. В якості опції буде доступна пневматична підвіска Active-Level, яка допоможе при навантаженні / розвантаженні.
Деталі з полегшених матеріалів, наприклад алюмінієвий капот, дозволили знизити масу в середньому на 65 кг. Ізоляція від шумів і вібрацій вийшла на наступний рівень. Передня панель, включаючи панель приладів, піддалася масштабної реорганізації. Стало простіше, зрозуміліше і сучасніше.
Медіацентр Uconnect супроводжує 12-дюймовий сенсорний екран, який може бути розділений навпіл для роботи з двома різними додатками. З систем безпеки цікавий моніторинг тиску в шинах, який контролює не тільки до шести покришок на пікапі, але ще й дванадцять у причепа. До речі, для нагляду за трейлером можна використовувати другу камеру заднього виду.
З дизайном сталася важлива штука: тепер у моделей 2500 і 3500 однакові за формою решітка, капот і крила, також уніфіковані приладова панель, медіасистеми і центральна консоль. Але простір для персоналізації є: скажімо, у «гриля» шість варіантів виконання. Помітного подорожчання Ремів після рестайлінгу ніхто не чекає. Зараз вони коштують від $ 33 045 і $ 34 445.