Automobili Pininfarina використає технології Rivian

52

Створена індійською Махіндрою компанія Automobili Pininfarina працює не тільки над гіперкаром PF0, а й над трьома кроссоверами (або позашляховиками) – само собою, чисто електричними. Видання Autocar повідомляє, що найпотужніший SUV з тріки проходить під кодовим ім’ям PF1 і зможе змагатися з «биком» Lamborghini Urus.

Фірма Automobili Pininfarina веде проекти не поодинці, і якщо про партнерство з хорватською Rimac раніше було відомо, то співпраця з американською Rivian – новина. Пінінфаріні для моделі PF1 потрібна рівіанська платформа-скейтборд. Skateboard Platform – готова до вживання архітектура, виставлена Rivian на продаж.

Замовник отримує «в одному флаконі» підвіски, батарею і життєво важливі системи. У кожного колеса – свій електромотор потужністю до 203 к.с. Платформу можна масштабувати. Робота над PF0 кипить в Мюнхені. Батарея і трансмісія створюються за участю фірми Rimac – і Rivian тут ловити нічого. Нещодавно Mahindra рекрутували для проекту колишнього інженера Porsche Mission E Крістіана Юнга, який став головним технічним директором. Гонщик Нік Хайдфельд теж в справі. Представники Rivian після прем’єри пікапа R1T і позашляховика R1S підтвердили, що ведуть переговори з Махіндра.

Імовірно, кросовер PF1 масою 2300-2400 кг потребує потужності 800 кВт (1088 к.с.), рівномірно розподіленим по чотирьох електродвигунах. Запит по батареї – 135 кВт • год, тоді як гіперкару PF0 досить 120, а у Rivian є варіант і на 180 кВт • год. Точні терміни не визначені. За ідеєю, перший PF0 буде готовий в кінці 2020 року. Потім Automobili Pininfarina кине всі сили на інші моделі.