Компанія Toyota побудувала зменшену копію Нордшляйфе

3

Чому Північна петля Нюрбургринга популярна у автовиробників? Не тільки через магію рекордів, котрі приваблюють публіку. На цій трасі можна зустріти найрізноманітніші автомобілі безлічі марок. Не обов’язково супер- і спорткари, але і сімейні моделі.

Секрет успіху – різноманіття умов і складність цього кільця, з його поєднанням повільних і швидких поворотів, прямих (або майже прямих), на яких можна розвивати понад 300 км / год, а також з його перепадом висот близько 300 м.

Деякий час назад тойотівці вирішили , що їм необхідно мати вдома свою аналогію Нордшляйфе. І ось наприкінці минулого тижня заявили про закінчення робіт на центральній секції нового комплексу Toyota Technical Center Shimoyama, частиною якого і стала звивиста траса в лісі.

Територія центру поділена на західну (зліва), центральну і східну секції. Центральна, з тієї самої трасою (сіре звивисте шосе на півдні комплексу, в другій чверті даного кадру), вже зараз введена в часткову експлуатацію. Західна і східна секції будуть добудовані до 2023 року.

Цікаво, що 59% площі центру залишилися за деревами та чагарниками. Японці постаралися максимально акуратно вписати полігон в природний ландшафт і навіть запланували кілька нових зелених зон в проміжках між будинками та дорогами (ще 13% загальної площі).

Звичайно, повного копіювання Північної петлі ми не спостерігаємо. Японська замкнута траса з умовною назвою «заміське шосе» налічує в довжину всього 5,3 км (Нордшляйфе – 20,83), а перепад висот між найвищою і найнижчою точками становить лише 75 м.

І все ж тут знайдеться десятка два різних по складності поворотів і дуг. Та й перепад висот для п’ятикілометрового кільця не настільки вже й малий. Крім того, сама Toyota повідомляє, що ця дорога спроектована «на основі досвіду Нордшляйфе», і тому порівняння з легендарним німецьким кільцем, «Зеленим пеклом», – цілком офіційне, а не журналістський прийом.

Технічний центр Shimoyama розташований за півгодини їзди від штаб-квартири Тойоти і її центральних складальних заводів. За задумом розробників, тут, на загальній території в 650,8 га, розмістяться кілька випробувальних трас (високошвидкісна, ряд спеціалізованих з різними дорожніми покриттями і обговорювана нині «заміська»), а також різні об’єкти, пов’язані з розробкою машин.

До моменту повного завершення центру в 2023 році інвестиції в нього складуть 300 мільярдів ієн. У ньому працюватимуть 3300 осіб. А вже зараз до робіт приступило близько 50 (в основному це водії-випробувачі). Тойотівці кажуть, що яку б форму мобільність не прийняла в майбутньому, вони докладуть усіх зусиль для забезпечення «емоційної продуктивності» і «збереження посмішок на обличчях клієнтів».