Кросовер Telluride став найбільшою моделлю марки

Номінальний наступник позашляховика Mohave і брат-близнюк кросовера Hyundai Palisade дебютував в Детройті як «найбільша Kia», здатна взяти на борт до восьми чоловік.

Жодних сюрпризів модель Kia Telluride не піднесла: дизайн був багаторазово засвічений на концептах, а платформа і силовий агрегат у телуриду і Пейлісейда однакові. Спереду McPherson, ззаду багаторичажка, повний привід з муфтою, бензиновий атмосферник V6 3.8 (295 к.с., 355 Н • м) з восьмиступінчастою «автоматом».

Створено в Америці і для Америки: дизайн розроблявся в каліфорнійському дизайн-центрі в Ірвайні, проводитися паркетник буде в Вест-Пойнті, штат Джорджія. Суть моделі в трьох словах – big, bold and boxy ( «великий, сміливий і коробкообразний»). Великий потенціал для досліджень і пригод: «Їдь куди заманеться, роби що завгодно». У водія є вибір з чотирьох основних режимів руху – Smart, Eco, Sport, Comfort.

При з’їзді з асфальту можуть стати в нагоді два додаткових – Snow і AWD Lock. У «Смарті» і «Еко» Telluride на 100% передньопривідний. В “Комфорт” і “Снігу» тяга між передком і кормою розподіляється в пропорції 80: 20%, а в «Спорті» – 65: 35%. «Блокування» рівномірно роздає потужність обом осям.

Салон показався творцям «розкішної вітальні», але важко сказати, наскільки вдало пластик передньої панелі наслідує дерево. На відміну від «кнопкового» Пейлісейда, телуриду дістався звичайний важіль, з боків від якого є «перила», а дисплей на 10,25 дюйми коштує відокремлено. За безпеку відповідають сім подушок, автогальмуваннч, моніторинг мертвих зон і рядності руху, камери кругового огляду та інші системи.

«У базі» йдуть п’ять USB-портів, але можна замовити шостий, щоб було по два роз’єми на кожному ряду. Опціонально доступні проекційний дисплей, 630-ватна «музика» Harman Kardon з десятьма динаміками, функція Driver Talk (зв’язок водія з пасажирами через мікрофон), «тихий режим» з відключенням аудіо на окремих рядах і так далі.

Дата початку продажів і ціни не оголошені, але ясно, що на ринку США Telluride з’явиться навесні або, як зібраний в Кореї Hyundai Palisade, влітку 2019 го. Початкову ціну нескладно прикинути, глянувши на трьохрядний конкурентів: Nissan Pathfinder – $ 31 430, Honda Pilot – $ 31 450, Toyota Highlander – $ 31 330, Ford Explorer – $ 32 365. Обіцянок про запуск телуриду ніхто не давав, а прогнози в нинішніх умовах – заняття невдячне. Начебто привезуть.