Китайська компанія Techrules, кілька років розвиває свою систему бортової підзарядки TREV на основі мікротурбін, оголосила, що впритул підійшла до серійного випуску цього комплексу. Причому призначений він не тільки для машин самого бренду Techrules, але і буде продаватися стороннім компаніям для їх проектів, а також використовуватися на зарядних станціях для електрокарів, стаціонарних і пересувних.
У суперкарі Ren 2017 го зарядних мікротурбін було дві (по 80 кВт кожна). Електродвигунів було шість із сумарною піковою потужністю 1305 «конячок». Електрокар з бортовим генератором на основі газотурбінного двигуна «малого формату» – ідея не нова. Автомобільна історія знає декілька таких проектів. Щоразу відрізняються ті чи інші технічні деталі реалізації генератора, особливості самих турбін. Наприклад, в своїх перших прототипах Techrules використовувала мікротурбіни потужністю 80 кВт, потім задумала зробити вузли компактнішими (на 30 кВт), а ось зараз заявила про створення ще більш мініатюрного варіанту, на 15 кВт потужності.
Зарядка на ходу з таким вузлом йде повільніше, але зате сам турбіна легше і, що важливо, – дешевше. Всі прототипи Techrules просувають ідею модульності: за задумом їх авторів, на одне шасі можна ставити різне число мікротурбін і різну кількість тягових електродвигунів, тим самим варіюючи вихідні параметри модифікації (зліва – концепт Ren RS, праворуч – одна з ранніх турбін, внизу – новітня 15 -кіловаттная версія). Генеральний директор Techrules Вільям Джин заявив, що ряд компаній проявили зацікавленість в системі TREV після участі фірми в Женеві-2017 і -2018. Тому вирішено зробити більш доступну і компактну її варіацію, краще підходить для комерційних і пасажирських транспортних засобів. Для такої роботи Techrules навіть побудувала новий дослідницький центр в Пекіні. Щодо дешеву версію системи TREV компанія обіцяє поставити на потік в кінці нинішнього року. Одночасно фірма шукає партнерів для налагодження випуску свого суперкара Ren.