Компанія Mercedes-Benz продовжує електричний наступ після запуску електро-кросовера EQC, підготувавши відразу дві гібридні модифікації седана E-Class п’ятого покоління в кузові W213.
Гібрид Mercedes-Benz E300e заснований на бензиновому 2,0-літровому двигуні з турбонаддувом потужністю 211 к.с. і 122-сильному (90 кВт) електродвигуні в зв’язці з акумулятором 13,5 кВт. Сумарні 320 к.с. і комбінований крутний момент 700 Нм роблять нову E200e швидше попередника E350e: розгін з 0 до 100 км / год займає у седана 5,7-секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км / год. Що ще більш важливо, діапазон руху седана в електричному режимі збільшений до 50 км в порівнянні з 33 км у E350e. Нарешті, середня витрата палива по NEDC становить 2 літри на 100 км пробігу при викидах 45 грам CO2 на кілометр.
Гібрид Mercedes-Benz E300de оснащений 2,0-літровим турбодизелем потужністю 194 к.с., тими ж електродвигуном і акумуляторною батареєю що і в бензин-гібриді E300e. Наведені цифри щодо аналогічні: 306 к.с. і 700 Нм, що забезпечує седан спринтом з 0 до 100 км / год за 5,9-секунди і дальністю поїздки на одній зарядці 54 км в режимі електромобіля. У комбінованому режимі дизель-гібрид E300de витрачає по 1,6-літра солярки на 100 км пробігу з викидами CO2 44 – 41 грам на кілометр. На відміну від E300e, доступного тільки в якості седана, E300de можна буде взяти в кузові седан і універсал. В обох гібридних моделях Mercedes-Benz E-Class W213 електродвигун розташований в одному корпусі з дев’ятишвидкісною коробкою 9G-Tronic, забезпечуючи на колесах до 440 Нм з нуля оборотів ДВС.
Батарея набирає заряд з 10 до 100% приблизно за 1,5-години при використанні зарядного пристрою з водяним охолодженням на 7,4 кВт. При використанні звичайної домашньої розетки зарядка батареї займає близько 5 годин. Нагадаємо, в поточному вигляді сімейство E-Class включає стандартні седан і універсал, а також універсал підвищеної прохідності, купе і кабріолет.