BMW вивела на тести M4 з двохлітровим двигуном

Марка BMW вже приступила до підготовки до нового гоночного сезону 2019 року. На тестах з’явилося купе M4 DTM з 2-літровим турбомотором за регламентом Class 1.

Не дивлячись на те, що сезон-2018 в німецькій серії DTM тільки-тільки завершився, BMW вже почала підготовку до наступного чемпіонату. Пов’язаний такий поспіх з тим, що в 2019 році змінюється технічний регламент – німецька серія переходить на правила Class 1, які уніфіковані з вимогами японського чемпіонату Super GT. Ключовою особливістю регламенту Class 1 є перехід на 2-літрові 4-циліндрові турбомотори, які змінять 4-літрові атмосферні V8.

BMW вже підготувала такий силовий агрегат і почала його тести в німецькому Дінгольфінзі на фірмовому тестовому полігоні. За кермо купе BMW M4 DTM Class 1 сів канадський гонщик Бруно Спенглер, який зазначив, що перші кілометри за кермом машини з новим мотором залишили дуже приємне враження. “Як тільки ти натискаєш на педаль газу, то відразу відчуваєш, що у нового двигуна більше тяги і точно в новому сезоні наша машина буде швидше на прямих. Я очікую проблем із зносом задніх покришок, тому що потужність мотора вища і це позначиться на роботі з гумою. Так, зміниться і звук, але мені все одно подобається голос мотора “, – зазначив Спенглер.

“Турбомотори BMW успішно беруть участь в гонках вже майже 50 років. Вперше турбований BMW вийшов на старт в 1969 році і Дітер Квестер став чемпіоном ETCC з моделлю BMW 2002 Ti. У 1973 році BMW 2002 turbo став першим серійним німецьким автомобілем з турбонаддувом, так що ми раді додати ще одну главу в цю славну історію з машиною DTM за регламентом Class 1.

Перші тести пройшли дуже позитивно – ми задоволені роботою мотора і тим, наскільки приголомшливо звучить цей двигун. Але головною перевагою є ефективність мотора, який став значно потужнішим за попередника “, – пояснив глава BMW Motorsport Йенс Марквардт. Наступного разу учасники DTM вийдуть на трасу в Португалії, де на кільці “Ешторіл” з 11 по 14 листопада пройдуть офіційні тести під егідою ITR.